INSPIRACJE MARTYNY | OMI likes online #1

Ruszamy z nowym cyklem! Pokazujemy Wam to, co inspiruje nas w pracy. Dos and don'ts. Coś, co nas motywuje, zachwyca albo po prostu zaciekawia.

Więcej Info


Rzecz o nagłej zmianie koncepcji

Dla wielu marek pandemia koronawirusa sprawiła, że ich sytuacja stała się bardzo trudna i wymagała natychmiastowych reakcji. To, co wcześniej było absolutnie neutralne, za chwilę mogło wybrzmiewać w…

Więcej Info


Nie zawsze na planie, zawsze przed monitorem

Animacja i modelowanie są od zawsze naszym główną osią pracy. Jednak branża kreatywna przeżywa w tej chwili pewne przewartościowanie, ewoluuje i szuka nowych rozwiązań. Świat cyfrowy jest jednak…

Więcej Info


Film reklamowy jako narzędzie marketingowe w promocji inwestycji deweloperskich

Nowych inwestycji deweloperskich przybywa, a co za tym idzie - rośnie wśród nich stopień konkurencji. Nie są one tylko budynkami, posiadają często własne identyfikacje wizualne, stają się więc czymś…

Więcej Info


Sezon świątecznych reklam

Standardowo święta kojarzą się z rodzinnym spotkaniem, kolędami i prezentami. Nam jednak głównie przywodzą na myśl… świąteczne reklamy. Niektóre już symboliczne i popkulturowe, tak jak reklama…

Więcej Info


Brand, który pokochają dzieci.

O kolorach i komunikacji w materiałach promujących zabawę przez naukę. Definiowanie brand heroes i ich concept arty w pierwszych fazach projektu.

Więcej Info


Produkcyjnie o animacji pszczoły i dziecka z wielką głową.

Modelowanie & animacja postaci. Video referencyjne, animatiki i animacja pod dubbing. Trackowanie scenografii pod implementację postaci 3D w naturalnym oświetleniu.

Więcej Info


Zabawki edukacyjne - OMI Media House

Złoty środek tone of voice.

Produkt dla dziecka, ale to rodzic dokonuje wyboru. Jak sprostać temu w komunikacji? Projektując ofertę dla dorosłych konsumentów w pierwszej kolejności musimy poznać ich potrzeby, zachowania…

Więcej Info


Zarazić wiedzą od małego.

Dzieci za dużo czasu spędzają przed ekranem bezproduktywnie. Jak skierować ich uwagę i chęci na pożyteczną rozrywkę? O tym jak zamienić naukę w zabawę, czyli zamieniamy nowe technologie ze złodzieja…

Więcej Info


Tworzenie brand idea na podstawie insightów

Co zmieni produkt? Na co wpłynie? Warto to zdefiniować już na początku. Jak rzetelna analiza faktów buduje produkt w odpowiedzi na sytuację na rynku i potrzeby konsumentów - na przykładzie SmartBee…

Więcej Info